oterpoter Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Hei Utførte kompresjonstest på min 2.25l bensin ExMil i går, og resultatet var følgende 1. (bakerst) - 11bar (spot on the money visstnok 2. 11 bar 3. 5 bar 4. 7 bar. 3 og 4 er mao ikke helt ideelle, selv når vi prøvde å tilføre litt olje. Jeg har ikke noen kunnskap om hva som kan være bakenforliggende årsak til dette. Vi utførte samme prosedyre 2 ganger, for å verifisere resultat. Det merkelige er at ingen av de som var lave, lekker noe, De holder det trykket som er bygd opp, dog er det lavt. Tipps, forslag, løsning etc mottas med takk! mvh Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Bytt toppakning. Sjekk ventiler underveis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oterpoter Skrevet 24. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2019 Notert! Satt på listen over gjøremål. Har pakningen allerede.. Handlet inn just in case.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robl Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 (endret) anbefaler å planslipe toppen og bytte ventiler/styringer samtidig.. eventuelt bytte stempelringen på stemplene også. når du da først tar stempelringer, så er det like greit å ta rådelagrene og alle tetninger der også :D, å ja bytte clutch osv osv.. Endret 18. mars 2019 av robl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.