Gå til innhold

Pris på bortkjøring av masse


tnj

Anbefalte innlegg

Deffen ønsker seg eget hus, har en innkjørsel jeg vil ha gravd opp og fjernet.

Skrånende tomt, rundt to meter stigning på det høyeste, rundt 100kvm jeg vil ha rettet av.

Vill gjetting fra min side skulle tilsi 100 kubikk steinmasse og et lass asfalt som må graves opp og kjøres bort.

Drøyt en mil til miljøstasjon og returpunkt for asfalt.

Noen som kan gi en pekepinn på hva det vil koste å få jobben gjort?

 

Endret av tnj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinmasse går til deponi, ikke miljøstasjon.

100m3 er vel snakk om  12-14 billass, regner du 2500kr lasset inkl deponiavgift er du neppe milevis unna.

Pluss graving. 900-1200kr time + mva, og to dagers jobb må du nok regne, selv med 2 biler til å kjøre unna blir det mye venting på gravemaskina, og mer enn to biler er umulig få til på et så lite prosjekt vil jeg mene...
Oppmøte, transport av maskiner mv i tillegg selvsagt, går fort 10K bare her for å få inn stor gravemaskin...

 

Finn en lokal entreprenør som trenger massene til utbyggingsprosjekt lokalt, så kan det hende du slipper unna med å betale for graving + deponering av asfalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...