Gå til innhold

Uferdige takstativ til D3/4 full lengde


leiohel

Anbefalte innlegg

Driver å rydder plass til jeg får hjem båten så har jeg noen uferdige prosjekter jeg tenkte å kvitte meg med til en billig penge. Følger D3/4 takprofil. 

Må hentes på lokalet i fredrikstad eller forumfrakt.

 

Stativ 1:

20190123_094410.jpg

 

 

Ferdig sveiset. Du får med en bit stålkanal og flatt stål til å lage braketter mot takskinnene. Har du ikke hull i fremre del av taket, vet jeg hvor du skal borre. Så da er det bare å tilpasse, slipe sveis og overflate behandle.

dette vil jeg ha 3500,- for

 

Stativ 2:

2 sett.

 

20190123_095120.jpg

 

 

sett med: høyre og venstre side. Stålrør nok til tversover som bildet over. Kanalstål og Flattstål til det du trenger for å sveise et ferdig stativ. Men du må  sveise resten selv, tilpasse og overflate behandle.

dette vil jag ha 2500,- for PR stykk.

 

Mvh

leif ove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt meg med å produsere takstativ. Andre prosjekter som er kjekkere å holde på med.  Vurderer sterkt å gi meg med hobby bedriften. Heller bruke tiden på det jeg har og dra på tur.

 

Mvh

Leif Ove 

 

Endret av leiohel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2019 den 13.26, leiohel skrev:

Har gitt meg med å produsere takstativ. Andre prosjekter som er kjekkere å holde på med.  Vurderer sterkt å gi meg med hobby bedriften. Heller bruke tiden på det jeg har og dra på tur.

 

Mvh

Leif Ove 

 

 

Klokt! Jeg har begynt med det samme :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...