Gå til innhold

Lågterskeltreff i Hornindal, sjekke interesse.


radovan

Anbefalte innlegg

For nokre år sidan sysla eg med tankar om å legge til rette for eit enkelt treff. 

 

Eg er jo grunneigar og har eit felt med dyrkamark som ligg veldig greitt til for litt enkelt leirliv. Det er her snakk om at ein kan setje opp telt eller ha med campingvogn. Der er elv rett attmed og eit offentlig toalett ti skritt frå gjerdet. 

 

Elles kan ein fiske, gå på fjelltur eller ta ein tur og køyre sætrevegar i området. 

 

Det er eit par minus. 

Eg veit ikkje nøyaktig når det kan bli, graset må haustast først, det skjer ein eller annan gong i juli. Veret bestemmer. Så skal det kyr inn på stykket i midten av august. 

Det andre er veret sjølv. Vi har ofte dårleg ver om sommaren, og dette er litt veravhengig. Dvs, det er jo forsåvidt opp til evt. interesserte. 

 

Og det er jo heile spørsmålet, er det noko interesse for dette? :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er det dette området det er snakk om: Klikk 

Det er dyrkamarka umiddelbart vest for brua. Kiosken er ikkje lenger i drift, men der er ein campingplass på andre sida av brua som har frykteleg ujamne opningstider.

Endret av radovan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Vidar S skrev:

Kuene ved autovernet er dine? ^_^(streetview)

Faktisk er dei det. Eller var. Det er ni år sidan, så ingen av dei er på jobb lenger. :unsure:

 

Håpar du vil vurdere å kome om det skulle bli noko av. Elles er det sikkert ikkje noko problem å få campe ein annan gong heller :)

8 timer siden, robertsoevik skrev:

 

Tommel opp!

Berre ikkje håp på for mykje :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...