Gå til innhold

RRC 300tdi -90 mod på -79 ramme vurderes solgt


Stenberg

Anbefalte innlegg

Pga utenlandsopphold har min trofaste RRC blitt stående i garasje (tørt) siden 2010, og det er vel på tide å innse at jeg muligens ikke får somla meg til å få gjort det som skal til for å få på skiltene som ble levert inn i 2011 da hun ikke besto EU-kontroll pga bremsene. Siden den gang har hun stått på støttebukker og blitt startet (uten å nøle et sekund) 2-3 ganger i året.

 

Må absolutt besiktiges av en som vet hva han/hun ser etter, men kan nevne rust på det jeg forstår er de vanlige stedene, men ramma skal dog være bra i og med at den er galvanisert. Ellers  kan nevnes Eberspächer dieselvarmer som funker, Zeus timing gear conversion, hengende innertak, sviktende vindusviskermotor og sikkert fler feil jeg ikke kommer på i farta. 

 

Hva som er riktig pris er ikke riktig å si, er sikker på at en enighet kan nås etter besiktigelse. 

Div2 018.jpg

Fergie6.jpg

Fergie.jpg

Fergie2.jpg

Fergie4.jpg

Fergie 3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...