Gå til innhold

p38 superlåst og stag mellom nøkkelbryteren og låskassa er falt av


grunneieren

Anbefalte innlegg

MAO kommer ikke inn i bilen :blink: da den ikke reagerer på fjernkontrollen på nøkkelen

 

Regner med jeg må skjære hull i døra for å få den opp, men noen som kan fortelle meg hvor jeg må kutte for å komme til låsetappen?

Endret av grunneieren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det samme. Fikk åpnet dørtrekket med mye lirking.

 

Jeg fant noe jernbindertråd mener jeg og lagde to stubber med vinkel på enden. Klarte å lirke de bak dørtrekket og dra dørtrekket opp. Det går an.

 

Husk å løsne skruene i dørtrekket først:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ja men da må jeg jo komme inn i bilen først :wacko:

 

Noen som gidder å poste et bilde av døra fra enden, slik at jeg ser nøyaktig plassering av låskassa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør sikkert dumt, men virker ikke de 3 andre dørene heller?

 

Edit: ser det jo nå at fjernkontrollen heller ikke virker.

Da blir det værre. Tror ikke det hjelper å skjære hull i døra for du må løsne dørlåsen allikevel. 

Hvorfor virker ikke fjernkontrollen?

 

Kanskje du kan ødelegge håndtaket utvendig for deretter å simulere eka koden med en ståltråd ned til lånekassa?

Bare en tanke..

Endret av torke
Misforsto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kome deg inn i bilen?

Hvis ikkje, finn ein tilsvarande bil der du kan ta av dørtrekket og studere plassering av lås og overføring. Er du heldig så finn du ein plass der det er mogeleg å trykke på med ein ståltråd som opnar bilen. Eit alternativ er om det går å kome til leidning til sentrallås på ei av dørene og manipulere det elektriske for å låse opp. Elektrisk vidndusheis er ein annan mogelegheit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...