Gå til innhold

Thorvaldur


Mr. Meli

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, telindnor skrev:

Smellvakkert :)

Takgrinden deres ser litt artig ut. Hva er spesialitetene tiltenkt?

Hjul forran og no møk sikkert bak. Enten kjerringa eller no halm til dyra, tenkte brått bøndene fra Island :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk han her. Bestilte to skilt igår klokka 1500. Henta de klokka 1000 i dag. Et vanlig foran og et høyt skilt bak, men litt mindre fonter for å få plass. Betalte ca 850.-

Anbefales :) 

 

 

 

IMG_20190628_113428544_HDR.jpg

 

Han holder til i Fredrikstad.

 

 

 

 

 

 

 

IMG_20190628_111335333_HDR.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner litt om skilta jeg henta hos han på onsdag. Jeg bestilte i forrige uke, hadde tatt mål for å få plass til skiltet bak på LW. Det skiltet som sto på bilen stakk 5 cm utenfor bilsiden.

 

Mulig Trond brukte ca samme mål på skiltet ditt, ser høyden på bokstaver og tall er likt med mitt. 

 

Trond fortalte om bestillingen som kom etter at en hadde fått godkjent bilen på onsdag, nå skjønner jeg det var du.

 

Artig dere fikk godkjent bilen.

 

Ønsker alle en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, lafterolf skrev:

Synd man må møte opp hos SVV for å registrere bilen når man kjøper veteranskilt. 

 

Sikker på det? 59 modellen måtte vi itte det på. Mulig fordi den er PKK fritatt, men har nå skilt den og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, lafterolf skrev:

Når du ikke bestiller skilt hos SVV må du møte personlig opp med de nykjøpte skiltene for å kunne registrere bilen.

Det er fordi skiltene ikke er kjøpt igjennom SVV.

 

Kjøpte du nye skilt fra privatbedrift?

Dette har eg aldri måtte ha gjort. Har bare sakt til di via tlf att eg ordner skilt sjøl. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2019 den 9.53, lafterolf skrev:

Når du ikke bestiller skilt hos SVV må du møte personlig opp med de nykjøpte skiltene for å kunne registrere bilen.

Det er fordi skiltene ikke er kjøpt igjennom SVV.

 

Kjøpte du nye skilt fra privatbedrift?

Når je henta bilen var je innom de og leverte salgsmelding, siden det var 59 modellen spurte de om je ville ha skilter allerde da. Vi ville ha tidsriktige skilt og sa det. Bestilte skilter, husker ikke av hvem leverandører, siden har ikke den bilen hatt noe med Statens vegvesen og gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2019 den 17.20, lafterolf skrev:

Synd man må møte opp hos SVV for å registrere bilen når man kjøper veteranskilt. 

 

 

Hvis jeg vil bytte fra moderne skilt til gammelt må jeg vise bilen ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal bytte på en bil som allerede er registrert, så bytt.

 

Men skal et kjøretøy registreres må man møte personlig og vise fram sine skilt om de er kjøpt annet sted enn SVV. 

Alle penga sier man ikke trenger, så da er det muligens forskjellig praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...