Gå til innhold

Tannstang 2006 Disco 3


Erso

Anbefalte innlegg

Hei, 18 desember klarte ei tante å kjøre ut foran meg slik at jeg rev av fronten hennes ASX.

Ikke så mye synlige skader må min LR3 og hennes skyld som kjørte ut på en forkjørsvei 10 meter foran meg, men høyre fremskjerm/hjulbue fikk karosseriskader og

-tannstanga knakk tvers av slik at rattet gikk rundt uten at hjul bevegde seg.

-luftfjæring gikk i bunnen.

-alt av varsellamper lyste: bremser, airbag, suspention failiure, spesial program not avalible osv. 

Bilverkstedet sier nå at det er 3 uker leveringstid på ny tannstang, leveres verkstedet 22/1, kan det virkelig stemme at i 2019 kan ta så lang tid å få sendt en reservedel selv om den ev kommer fra England?

Karosseriskader og lakkering tas da etter at styring er reparert da bilen må kjøres, noe som gjør at jeg nærmer meg makstiden på leiebil på 45 dager. 

 

 

41BBA5AD-B81A-48C5-AD84-EF8A044B4685.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at hvis du ikke har skyld i skaden er det motpart som må dekke utgiftene.

Lider du økonomisk tap på grunn av at du ikke har bil, er det bare å dokumentere dette og sende til motparts forsikringsselskap,

og du har leiebil i hele reparasjonsperioden.

Hvem har fastsatt denne 45 dagers grensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beholdt leiebilgodtgjørelsen i i over 3 måneder da min 110 stod på skadeverkstedet.Må være en 5-6 år siden nå om ikke lenger siden.

Noen, husker ikke hvem, ringte da "tiden var ute" og jeg fortalte at bilen min fortsatt stod på verkstedet og det var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...