Gå til innhold

Kupevifte RRc 95


superpedro

Anbefalte innlegg

Får ikke i gang kupevifte RRC95. Vifta blåser ved kobling direkte fra batteri.

Feilkilder?

 

Rele? Dette er umerket  med 5 parallelle stifter. 2 tykke ledninger( + og - ) og 3tynne hvorav 2 er til minus.

Mulig delenr. AMR3076 og koster ca. 800-900 kr.+ frakt fra England. Hvordan kan jeg sjekke om releet  er i orden?

 

Blower motor resistor? LR031677 Hvilken funksjon har denne, og hvordan kan jeg finne ut om denne er kaputt?

 

Sikringer? Finner bare en sikring i sikringsboksen under dashbordet venstre side merket vitfte Denne er hel.

Fulgte ikke instruksjonsbok med bilen så jeg må bare se på bildet av sikrings nummeret i lokket.

Har sjekket alle sikringene i samme boksen, alle er hele.

 

Vifteregulatoren i heater og ventilation sentralen kan vel også være gåen men på eldre modeller brukte den å kutte ut

på  enkelte  hastighetsinnstillinger.

 

Føler meg ikke særlig opplyst i bilelektronikk, men håper noen med kunnskap kan sette meg på sporet.

 

Vennlig hilsen. Terje Pedersen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...