Gå til innhold
LRforum
  • Bli medlem
gorbys

Noen i Halden/Østfold som kan bistå ved kjøp?

Recommended Posts

Hei folkens, eg driver å vurderer å kjøpe en D3 men den står i halden og det er mildt sagt eit godt stykke å kjøyre tur retur (80mil) dersom det skulle vise seg å ikkje være riktige bilen. Så eg lurer på om det er nokon her på forumet som er i området som kanskje kunne ha sjekka den ut for meg? Har fått en del info av selger men ingenting slår en fysisk visning da i mine auger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Njææ, blir nok litt seint ja. Men var et par på jobb som kunne bli med på flesketur så, blir roadtrip da. Med eller uten kjøp av bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D

Høres ut som en god plan. Skulle gjerne ha tatt en titt for deg, men formen er ikke helt på topp. Men dere er hjertelig velkomne til litt dekksparking i Aremark om dere er i nærområdet. Kan spandere kaffe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for invitasjon, me får sjå kva me får tid til :) har du kodeleser? Langt fra Tistedal? 

Endret av gorbys

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kodeleser ja. :)

Definèr "langt". Vi synes ikke det er langt (ca 25 km), men for den jevne haldenser, så er det en dagsreise. Minst. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, gorbys skrev:

Når en reiser halve norge på tvers for å se på en bil så er ikkje 2.5mil så veldig langt ;)

Regnet med det. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå