Brage Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Det er riktig, er det original kam og ingen planing av toppene skal du ikke trenge å shimme. Mvh Brage Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MS86 Skrevet 13. april 2019 Forfatter Del Skrevet 13. april 2019 Liten oppdatering. Ga full gass her om dagen og hadde den vel oppe i 4000rpm i noen sekunder da jeg dro på litt og har ikke hørt noe tikking siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Motorer har godt av å få blåst ut litt en gang i blant. Godt det bare var litt snerk et eller annet sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svalbard Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 husk denne motor tåler ikke annet en mineralolje 20-50 sommer ,,,10-40 vinter husk det og ikke hør på noen vis de motsier meg god påske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tore Kjernmoen Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Det blir lettere å godta påstanden din om du forklarer hvorfor disse motorene kun må ha mineralolje. Men kjør gjerne på mineralolje. Bare husk at det blir enda viktigere å ha fungerende veivhusventilasjon samt at skifteintervallene må være kortere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brage Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 14 timer siden, Tore Kjernmoen skrev: Det blir lettere å godta påstanden din om du forklarer hvorfor disse motorene kun må ha mineralolje Tror nok Svalbard opplever sin Rover V8 virkelighet som det eneste rette, og i den opprinnelige tråden om spørsmålet har jeg klippet inn noen linjer som delvis underbygger det han mener http://www.lrforum.com/forum/index.php?/topic/94704-disco-2-v8-hvilken-olje/ Mvh Brage Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Noe av grunnen til skepsis til helsynt er at den ofte renser bedre enn mineralsk olje og kan gi problemer. Selger av eldre bil har gjerne kjørt på rimeligste olja og lenge . Den gang mineralsk. Ny eier vil bil og motor vel og spanderer helsynt og endret kjøremønster. Da løsner ofte endel avleiringer som har sittet uskadelige steder og havarier kan skje. Forklart meg en gang i tiden av en Mobil-laborant da Mobil 1 var i skuddet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.