Gå til innhold

D2 v8 tikkelyd


MS86

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

husk denne motor tåler ikke annet en mineralolje   20-50 sommer ,,,10-40 vinter husk det og ikke hør på noen vis de motsier meg god påske 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Tore Kjernmoen skrev:

Det blir lettere å godta påstanden din om du forklarer hvorfor disse motorene kun må ha mineralolje

 

Tror nok Svalbard opplever sin Rover V8 virkelighet som det eneste rette, og i den opprinnelige tråden om spørsmålet har jeg klippet inn noen linjer som delvis underbygger det han mener http://www.lrforum.com/forum/index.php?/topic/94704-disco-2-v8-hvilken-olje/

 

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av grunnen til skepsis til helsynt er at den ofte renser bedre enn mineralsk olje og kan gi problemer.

Selger av eldre bil har gjerne kjørt på rimeligste olja og lenge . Den gang mineralsk.

Ny eier vil bil og motor vel og spanderer helsynt og endret kjøremønster.

Da løsner ofte endel avleiringer som har sittet uskadelige steder og havarier kan skje.

Forklart meg en gang i tiden av en Mobil-laborant da Mobil 1 var i skuddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...