Gå til innhold

HJELP ØNSKES etter innbrudd i bilen


Adventure

Anbefalte innlegg

God ettermiddag godtfolk. 

 

Jeg har hatt ett innbrudd i bilen min de siste 24- 36 timer og ramponering på innsiden. 

Dette skjedde i Finnmark nærmere bestemt ALTA.

 

Jeg har blitt fra stjåle følgende: 

CB/UHF radio med ledninger. 

Haynes Manualen til Land Rover Discovery

Clinometer/ Inclinometer

Bremseskiver til en MC nye!

Mangler også noen deler som jeg ikke klarte å få kontroll over. noen hjulmuttere.

 

Brukte 3 timer på å rydde deler av bilen. Det har vært ramponering av dogguard, dashbord, og mitdkonsollen.

 

Ta gjerne forbindelse med meg om dere snubler over noen av de følgende på billig salg fra finnmarks område. 

 

Husker ikke merke på CB/UHF radion og ja, jeg hadde låst bilen.

 

Ønsker alle ett godt nyttår.

 

 

 

PS: admin få slette eller flytte innlegget om det ikke passer. 

 

MVH 

Andreas

Endret av Adventure
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, gautes skrev:

Hvis lensmann ikke har for mange å holde styr på har han nok en anelse om hvem som har stukket innom bilen din.

 

Det er nok av dem. Har sikkert litt å gjør da de jobber med saker og tyveri i all mas her. Men det er greit å ha følere ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, gautes skrev:

Hvis lensmann ikke har for mange å holde styr på har han nok en anelse om hvem som har stukket innom bilen din.

 

Tror ikke Alta er en slik plass at Lensmannen og alle innbyggerne totalt blir -  bare æ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Brage skrev:

 

Tror ikke Alta er en slik plass at Lensmannen og alle innbyggerne totalt blir -  bare æ;).

Korrekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...