Gå til innhold

Disco heavy duty bumpers


Njebsen

Anbefalte innlegg

Jeg har ARB Sahara på min med vinsj. Steintung og trolig helt unødvendig. Bilen fikk underbitt også. Stod på bilen når jeg kjøpte. Hadde ikke kjøpt den selv i dag. Selv ville jeg ha valgt noe som ikke stikker frem og hatt vinsj i krybbe, som kan tas av og på. Gjerne en type som andre har fått dispensasjon for, så en ikke blir sittende med fanger en ikke får brukt.

 

leif ove

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtfangere har ikke andre krav enn at den ikke skal ha for skarpe kanter. Radius min. 5mm. 

Det er når det monteres beskyttelse over støtfangeren det kalles frontal beskyttelse, og da må man finne fram TUV-dokumenter eller lign.

 

ARB sin støtfanger er en av de peneste, men enig i at den stikker langt fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2018 den 10.14, lafterolf skrev:

Støtfangere har ikke andre krav enn at den ikke skal ha for skarpe kanter. Radius min. 5mm. 

Det er når det monteres beskyttelse over støtfangeren det kalles frontal beskyttelse, og da må man finne fram TUV-dokumenter eller lign.

 

ARB sin støtfanger er en av de peneste, men enig i at den stikker langt fram.

Pluss at hver side skal skrå bakover.

 

leif ove

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...