Gå til innhold

Hvor selger de lang pipe 29mm i oslo?


MariusMorch

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, JokerS30 skrev:

Alternativet er 1 1/8" tomme.

Si fra om du ikke får tak på, så skal vi se om vi kan lage en. Det krever dog litt råmaterialer...

 

Det er veldig sjenerøst. Håper likevel at noen sitter på en eller kan peke en retning. Kan antagelig nødløse det med en 30 lang pipe, som er lettere å finne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er spesialverktøy som du normalt bare får i faghandelen - på hverdager og kanskje bare på bestilling.  Kamaza har f.eks.

29mm lang hylse finnes men er nok minst like sjelden...

 

Men jeg lurer på om ikke dette settet fra Biltema også inneholder riktig pipe. "trykk-/vakuumbryter, 29 mm"  Vet bare ikke om den er lang nok...

https://www.biltema.no/bil---mc/bilverktoy/motorverktyg-motor/lambdasondeverktoy/pipesett-giveresonder-7-stk-2000020867

 

1

Endret av Tore Kjernmoen
Endret fra svensk til norsk Biltema
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Tore Kjernmoen skrev:

Dette er spesialverktøy som du normalt bare får i faghandelen - på verdager og kanskje bare på bestilling.  Kamaza har f.eks.

29mm lang hylse finnes men er nok minst like sjelden...

 

Men jeg lurer på om ikke dette settet fra Biltema også inneholder riktig pipe. "tryck/vakuumströmbrytare, 29 mm"  Vet bare ikke om den er lang nok...

https://www.biltema.se/bil---mc/bilverktyg/motorverktyg/lambdasondverktyg/hylssats-givaresonder-7-st-2000020867

 

1

 

Dette er et godt tips. Jeg tar med nye sensoren på biltema og ser. Ellers tipset joker30 om en 30mm hylse på jula som kan fungere. 

Sensoren er 70mm lang. Så stikker selve sensoren ut 20mm på en side så er vel snakk om ca 50mm rom i hylse jeg trenger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jaktet på en dyp 29mm før - og det var hønsetenner.

 

Etter å ha vært innom biltema, jula og andre, samt 2 industrivarehus (ingen hadde - eller kunne bestille) - endte jeg opp med å handle en kort 29mm kopp, og en dyp 27mm på biltema, finne fram sveiseapparatet og dreiebenken, og lage den selv (dette var til reimhjulet foran på en kubota motor)

 

Om du er i beit, kan du sikkert låne min dype kopp - men jeg holder til i Skien..

 

-Camarogeddon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...