Gå til innhold

defender 90 ny bakdør


cb750

Anbefalte innlegg

hei alle

tenker jeg vil bestille en ny bakdør til defender 90 2001 mod, hva vil være best galvanisert ramme med aluminim skinn eller vil det være bra nok med standard dør. prisfroskjellen er ikke så stor. Døren må selvsagt lakkeres og rust behandles.

aage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en e-post fra september 2015 fra  William Staniford-Payne SP 4x4 Ltd www.sp-4x4.com

"

I note now that you have the door in stock and that it will cost £335 including painting Rutland Red CPQ 607 and delivery to Norway." " we hope to have them in the next 2-3 weeks
they are made by the company that makes the new doors for land rover genuine parts, however we get the skin and the frame seperate.
The frames are electrolytically galvanised and are fully brand new, both the frame and the skin
shipmetn to norway is 20 GBP
the door is 199.95 GBP
the sealant is 4.95 GBP a roll
painting is 100 GBP

"

Galvanisert dør. (ikke varmforsinket) Må vel si noe om den skal ha hull til reservhehjulbærer og sånn. Det er vel forskjell på dem med hel eller delt "skin". Jeg synes døra er helt fin, men lakken satt ikke så godt på galvaniseringa over alt da døra var ny, så jeg dro av litt lakk med maletape mot tettemiddel for ruta. 

 

 




Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...