Gå til innhold

"låne" skruer til å feste seter


Nomi83

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg skal til biltilsynet på tirsdag for å få godkjent min D3 fra varebil til 7-seter. Jeg hadde bestilt ekstra skruer til å feste setene, men fant ut i dag at jeg hadde bestilt for få. Jeg mangler 7 stk. 

 

Noen som har skruer liggende jeg kan låne, eventuelt kjøpe? I Oslo-området? Regner med at de sjekker skruene og at alt er på plass.

 

Dette er skruen med T50-hode, artikkelnr LR084136.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2018 den 8.52, isak skrev:

på min var boltene skrudd tilbake i festehullene...  har du sjekka?  kontrolløren telte ikke bolter for å si det sånn, han åpna den ene døra, kikka inn, og ferdig med det.   cool

Rutinene må tydeligvis ha blitt endret. Sjekket alle bolter, alle belter, inn i motorrommet og sjekke. Til og med sjekk av setene foran. 

 

Venter på konklusjonen så får håpe det kun er skruene som mangler. Og disse skulle selvfølgelig kun være den originale typen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...