Gå til innhold

1999 P38 DSE - Starter ikke....


GuttormN

Anbefalte innlegg

Hei, har en 99 DSE som ikke vil akseptere nøklene sine lengre. Har vridd nøklene i henhold til kode, dette virket før, men ikke nå lengre.... Får kvittering fra blinklys mens jeg vrir.

Noen som kan hjelpe med dette i Trøndelag?

PS. Har gått litt lei, så er åpen for salg av vidunderet. Grønn med sort skinn, fortsatt EU ok. Trengs noe fiks, men har det meste av deler liggende på hylla. Topp hjul på 16" felg sommer og vinter. Jeg har mye nytt av deler som følger med: spacere, alt av stag til forstilling, ny radiator, ny intercooler, samt masse annet rart. Mye av dette var kjøpt til den forrige P38'en jeg hadde, og har bare blitt liggende.

Ser for meg 15000kr for alt. Dette er billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, GuttormN skrev:

Hei, har en 99 DSE som ikke vil akseptere nøklene sine lengre. Har vridd nøklene i henhold til kode, dette virket før, men ikke nå lengre.... Får kvittering fra blinklys mens jeg vrir.

Noen som kan hjelpe med dette i Trøndelag?

PS. Har gått litt lei, så er åpen for salg av vidunderet. Grønn med sort skinn, fortsatt EU ok. Trengs noe fiks, men har det meste av deler liggende på hylla. Topp hjul på 16" felg sommer og vinter. Jeg har mye nytt av deler som følger med: spacere, alt av stag til forstilling, ny radiator, ny intercooler, samt masse annet rart. Mye av dette var kjøpt til den forrige P38'en jeg hadde, og har bare blitt liggende.

Ser for meg 15000kr for alt. Dette er billig!

Mulig jeg kan kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Det er kanskje ikke så aktuelt lenger, da? Men har du skiftet sender/mottaker-antenne under bakre sidedeksel høyre side invendig i bagasjerommet.? Like under vinuet.  Min koblet ut mange ganger og jeg fant etter hvert at den var følsom for nærhet til automatiske dører i noen butikker. Velkjent problem i England, men nokså ukjent i Norge.

Vedr. nøkkelkoden, du husket vel å null-stille først?

Sten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...