Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt dørkplate i Trondheim? Hvem kan ta en liten sveisejobb?


ovik

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt pickup (nei det ble ikke LR, men en Isuzu).  Til den har jeg kjøpt en camper.  Til min forskrekkelse passet den ikke mellom hjulbuene på planet.  Dette oppdaget vi ved overlevering i Stockholm, og lynkjappe improvisasjoner ble nødvendig.  Vi lånte en vinkelsliper og kuttet litt i hjulbuen, og klemte ut 3-4 cm på hver side, og vipps så passet den perfekt.  Planen videre er å sveise inn litt metall i overgang mellom hjulbue og bunn.  Så sal jeg ha en dørkplate i bunnen av planet for friksjon og beskyttelse mellom camper og stål.

 

Vet noen av et verksted i Trondheim som kan ta en bitteliten sviesejobb.  Jeg har sveiseapparat, en har ikke sveiset på fryktelig mange år, og tror kanskje det er like griet at noen andre gjør det?

 

Jeg trenger ca en dørkplate, ca 150x150 cm til bunnen av platten i pickupen.  Hvor i all verden selges slikt til oss amatører? Før i tiden hadde vi Smith i Smått.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...