Gå til innhold

Hvor kjøpe EAS kompressor til P38


ringerover

Anbefalte innlegg

Som tittel gir hint om...: jeg tror jeg har behov for ny kompressor, mest sannsynlig er det "thermal switch" som er problemet nå.. Overhalte og nye kompressorer er å få tak i mange steder, til varierende beløp.. men hvor er det anbefalt å handle?

Endret av ringerover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en ny hos Rimmerbros eller Island4x4 eller en av de andre store.


Kompressoren er såpass viktig, at den MÅ være i orden. Husker ikke hva den kostet, men den er ikke dyr

 

Og ja, jeg VET at folk driver å overhaler og styrer med løse deler på de kompressorene, men totalt sett er det en liten kostnad, og da vet du den virker..... så kan du konse på alle de andre fine feilene bilen produserer i stedet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler det haster litt, kan Lr.direct være ett bra sted. Også med tanke på reklamasjon, for det hender faktisk att en helt ny kompressor også feiler etter kort tid.

Da er det greit å kunne reklamere på en fornuftig måte, der er Famous four og Lr.direct adskillig bedre en for eksempel  Island 4x4

Verdt å tenke på.

 

Island 4x4 er nok billigst, tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brages forslag bifalles. Island 4x4 er billigst, men har hørt om flere som har hatt probelmer med reklamasjon. Min nye kompressor feilet, reklamerte på den og fikk ny hos Famous Four var det vel. Jeg handler mye hos FF, men hvis det er noen dyrere deler bruker jeg noen andre. 

 

Martin 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips!

På https://www.lrdirect.com/ANR3731-Compressor-Air-Suspension-New-Rr/ er det listet flere, og det står OEM, men så er det en veldig kostbar "Land Rover" -brandet variant også.. er dette en annen type, ekstremt forbedret, eller er lrdirect en slags samleside for underleverandører....? De har visst fått en del dårlige skussmål ifm retursaker i den seinere tida.. så jeg prøver Famous Four, som jo ser veldig seriøse ut. (Og ikke så avskrekkende priser. Jeg må ha nye gassdempere til bakluka (luka holder seg ikke oppe i kaldt vær) + ett sett fine hjulmuttere, noen som ikke ser ut som de bare såvidt overlevde krigen, og det frister sikkert med noe annet dill også.. tross alt har jeg jo spart enorme bensinkostnader, etter å bare ha syklet i flere uker!) Jeg har fremdeles håp om at resten av EAS-systemet kan overleve vinteren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...