Gå til innhold

Døråpner/håndtak bakluke Freelander 02


Jom-Jom

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg holder på å fikse på Land Roveren til svigerfar, en Freelander 2002 model. En av tingene er at han har klart å rive av håndtaket til å åpne bakluken. Dvs det som får vinduet til å gå ned et par centimeter før døren kan åpnes. Det fungerer ennå, men henger delvis og slenger.

Er det noen som selger dette brukt, eller er det eBay/Amazon som gjelder?

Område Oslo/Hønefoss.

 

Hilsen Joakim

 

Endret av Jom-Jom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke finner noen her inne så er det bruktbildeler.no, finndel.no etc. (ring gjerne lokale huggere direkte dersom de har andre deler fra riktig bil inne) som gjelder, men min erfaring er at du da fort er i samme prisklasse som ebay.co.uk - eller til og med nye deler tollet inn fra "øya". Og da er jo helt klart en ny del bedre verdi for samme peeng.

 

 

Endret av yarnslayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Skjønner.. Har ikke funnet den delen spesifikt på de sidene du nevner, men litt vanskelig å vite hva de egentlig kaller det.

Det er ellers mitt inntrykk at prisen fort blir lik som en ny på nettet, og da er det jo like greit med nytt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...