Dan-Ove Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Har komplett 300 tdi med tilhørende R380 gir og transferkasse som jeg ikke skal bruke. Har også diverse tilbehør om noen skal bygge om fra noe annet. luftfilter, radiator/kjøler, div slanger etc. Alt dette har ruslet 540.000 km. Alt fungerer veldig bra. Ingen lekkasjer fra verken motor eller gir. Denne har vært fulgt opp med alle serviser til punkt og prikke og som er dokumentert. En eier fra ny som har tatt godt vare på bilen. Transfer kasse er byttet i senere tid. Starter lett i kulda, motor går pent, fin i girene, ingen ulyder som jeg har merket. Om noen er interessert ta kontakt på 9268325fire eller PM. Selges samlet. Prisantydning: Tjaa får vel 5 k for girkassene i innbytte, så kan 10 k være passe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dan-Ove Skrevet 29. november 2018 Forfatter Del Skrevet 29. november 2018 Nå er motor og gir separert. Åpen for bud på motor. For girkassene ønsker jeg det panten er hos Ashcroft for innbytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvehundre Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Hadde dette vært noe i en 88 Serie 1 tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vidar S Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 300TDI er en dieselmotor, Henry Arnfinn - en dieselmotor. En slik sak er hva du vanligvis kaller kamin eller oljebrenner. ..... men den kan sikkert passe i en S1 88 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvehundre Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Takk for oppklarende informasjon Vidar. Hva skulle man gjort uten gode venner. Ønsker alle en fin dag hilsen Henry Arnfinn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 R380 er en veldig lang girkasse fordi motoren ble flyttet framover når de brukte 300tdi. I en seriebil burde du bruke den nesten 20cm kortere LT77 fra Defender for å få motoren på rett plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LR 80 Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 I seriebil så kan enn bare skru 300tdi med få justering rettt i orginalkassa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Men så var det dette med holdbarheten på drivverket etterpå. Dobbelt så mange gamper og nær 4 ganger momentet fordelt på halvparten så mange drivhjul. Men stikkaksler bak er ikke dyre og kjappe å skifte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Land Rover for alle penga Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 Motoren blir vel også ganske tung i serie 1... Serie 1 burde få holdes originale også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LR 80 Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 4 timer siden, gautes skrev: Men så var det dette med holdbarheten på drivverket etterpå. Dobbelt så mange gamper og nær 4 ganger momentet fordelt på halvparten så mange drivhjul. Men stikkaksler bak er ikke dyre og kjappe å skifte. Jaja detaljer.hehe. Holder stund. Burde gå greit med myk fot da det ofte ikke mye forskjell opp mot rekke seks med hk og NM . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.