Jump to content
LRforum
MariusMorch

Tdv8 nok en gang

Recommended Posts

Da hadde jeg akkurat solgt L322'en. Hadde en 405 i sikte. Det falt gjennom. Kjøpte meg en MB e-klasse som ventepølse forrige helg.

Og så pokker ta. Så kjøpte jeg en Tdv8 med litt behov for kosmetisk kjærlighet. Alt gikk litt fort og L322 nummer 4 var et faktum. 

Sukk. Jeg må jo være helt idiot. 

Skrik ut om noen har et sett med gummimatter til L322. 

Skal komme med bilder når det er litt mer tid til å begynne på dette. 

Grattis! Jeg hadde begynt å kikke etter L322. Nå ser det ut til at jeg har fått meg en P38 til. Men hva skal man si, ikke ofte man får sjansen til å kjøpe P38 med pene kombinasjoner og utstyr.

Så da blir konens Corolla solgt, og så får det stå to stk P38 i oppkjørselen...

54 minutter siden, christianvig skrev:

Grattis! Jeg hadde begynt å kikke etter L322. Nå ser det ut til at jeg har fått meg en P38 til. Men hva skal man si, ikke ofte man får sjansen til å kjøpe P38 med pene kombinasjoner og utstyr.

Så da blir konens Corolla solgt, og så får det stå to stk P38 i oppkjørselen...

Kjøpte du Lars sin? 

Jeg gleder meg veldig over dette. Hatt lyst på lyst skinn lenge. 

Om noen sitter på 19 eller 20 tommers felger eller hjulsett og gulvmatter eller bagasjeromsmatte til L322 er jeg veldig interessert! 

1 time siden, MariusMorch skrev:

Jeg elsker dem. 

Høres bra ut. Har også lyst på en slik en, men lurer veldig på hvordan de er utenfor veien. Men regner med at de fleste av disse kun går på normal vei, så er nok ikke så mye erfaring å finne angående det på disse bilene.

58 minutter siden, telindnor skrev:

Gratulerer, sagt før, dette er virkelig en drømmebil.

Men feiger ut...tør ikke blush

Kan bare anbefale det :)

1 time siden, rangeroverp38 skrev:

Høres bra ut. Har også lyst på en slik en, men lurer veldig på hvordan de er utenfor veien. Men regner med at de fleste av disse kun går på normal vei, så er nok ikke så mye erfaring å finne angående det på disse bilene.

Sjekk YouTube. Britene er gale og tester sånt. Jeg har bare kjørt min i elva og i snø og sånn. Men fantastiske biler 

Da har jeg kjøpt nye gummimatter og bestilt diverse hos EWS. 

Stoffmatten på førersiden er oppbrukt, men de andre stoffmattene er i orden om noen vil ha dem til sin L322? De er sorte/mørkegrå originalmatter

8 timer siden, MariusMorch skrev:

Jeg har nå eid fire L322. Og sett på sikkert 35.

Er det interesse for å lage en check list for å vurdere L322 og hva du ser etter? 

Du skal ikke gjøre det hvis det bare er jeg som ønsker, men ja takk. L322 er en skummel drømmebil. Hvis du kan avskumlifisere den med en liste over feil og sjekkpunkter er det toppers. På forhånd takk :)

Gratulerer med L322 TDV8, den så meget bra ut.

Det er nok mange som vil sette pris på en slik sjekk liste fra deg som har hatt / har 3-4 stykk L322 TDV8 allerede.

Dog tar jeg sikte på veteran status på min RRp38^_^

Mvh Brage

Edited by Brage

43 minutter siden, Brage skrev:

Gratulerer med L322 TDV8, den så meget bra ut.

Det er nok mange som vil sette pris på en slik sjekk liste fra deg som har hatt / har 3-4 stykk L322 TDV8 allerede.

Dog tar jeg sikte på veteran status på min RRp38^_^

Mvh Brage

Bare to Tdv8. Hatt en Td6 og en 4.4i og. 

Da skal jeg få laget en liste ila uka. Lager en egen tråd på det og lenker til den herfra tenker jeg! 

På 27.11.2018 den 20.42, MariusMorch skrev:

Kjøpte du Lars sin? 

Jeg gleder meg veldig over dette. Hatt lyst på lyst skinn lenge. 

Om noen sitter på 19 eller 20 tommers felger eller hjulsett og gulvmatter eller bagasjeromsmatte til L322 er jeg veldig interessert! 

Ja, det ble den. Ser veldig fin ut på bildene, og jeg ser frem til å hente den. Skal bare byttes en liten del på den først slik at den kan kjøres over fjellet.

29 minutter siden, christianvig skrev:

Ja, det ble den. Ser veldig fin ut på bildene, og jeg ser frem til å hente den. Skal bare byttes en liten del på den først slik at den kan kjøres over fjellet.

Det er iallefall den fineste P38en jeg har sett. Lars er jo også koko på detaljer. Han som detailet den forrige TDV8`en min. 

Fortsatt sinnsykt fornøyd med dette. Jeg har en enorm glede av disse bilene. 

Jeg mangler webastokontroll til bilen. Noen som erfaring med å programmere slike?