Gå til innhold

D3 YMZ500760 Tilhengertilkobling


jorgenht

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hatt ikke-fungerende tilhengerkontakt en stund. Åpnet opp og kabelnettet som ligger under,bak ved reservehjulet er jo skjøtet innpå med en ettermarkedskontakt. Vet noen om YMZ500760 som har 12ledere i seg, kan nyttes til en 13pin kontakt? 

Hadde vært kjempekjekt mtp å lage et sånt lettvint ladeadapter. Den som sitter der i dag er 7pin. 

 

/Jørgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står 13 pin kontakt på min, og regner med at det er originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vel gjette på at noen har skjøtt på en "dårligere" kabel hos deg for å få 7 pins kontakt - kanskje etter å ha fått ødelagt den originale kontakten. Det har jeg nemlig greid med håndbrekk håndtaket på henger i forbindelse med å rygge inn porten hjemme. Siden jeg byttet til ny 13 pins kontakt (fra Biltema), men ikke har hatt noe behov for å bytte kabelen, har jeg heller ingen peiling på delenummer - sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...