Gå til innhold

Banditter


Dan

Anbefalte innlegg

Dette er noen forbanna tullinger, de skal f... ikke slippe unna, om ikke annet hjelper så vil en hyggelig London tur gjøre susen 

Mista en motor hos turner dagen før jeg bestemte meg, rpi hadde ingen tid så jeg ente opp med kålhuene, de hadde en 4.6 mangla topp, ble enige og depositum på 2250£ overført etter det bare tull og surr, etter 1 mnd får jeg bite i det sure eple og innse at disse prøver å skru meg 

 

Får bestille ny nå hos turner evnt rpi og avskrive de penga for en stund 

 

 

V8 Developments - Products

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok først tenkt å kjøre på med anmeldelse i England for tyveri svindel med advokat 

Lage mest mulig møkk for gutta og helst prøve å få dem ut av business 

Legge ut på alle forum hvor seriøst cowboyene driver osv

Er nok av muligheter for å lage kvalme 

Penga tipper jeg er lost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg er ikke den som fyrer med en gang ,

Men her har dem rota fra dag 1, etter at deposit var betalt, blocka var ferdig alt mangla bare topp og de lovet å sende for 2 uker siden, siste uka har jeg ikke hørt det pipp

Om de har 4 eller 400 ansatte betyr fint lite, å skru folk er ikke akseptabelt, det skjer alltid hendelser underveis men da er det viktig å følge opp kundene spes. Om de i tillegg har betalt ca 4 uker siden nå 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har handlet fra disse ( mener jeg å huske ). Det var null stress.

 Kanskje noe har gått galt i kommunikasjonen Dere imellom, det gjelder å holde en hyggelig tone selv om du føler det butter litt imot.

De kan jo ha støtt på noen uforutsette problemer med leveransen til deg.

 

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det Brage, men det gikk nesten 14 dager fra penger ble overført til de omsider svarte på mail, og det fordi jeg kontaktet banken min for å få pengene tilbake, banken sende meld til mottakers bank som sperret denne og først da kom det mail fra dem, så har det nå gått 14 dager til, og hvordan skal man stole på disse gutta , jeg skal ut med ca 2500£ som de self.vil ha på forskudd 

Motoren er ikke ferdig enda tydeligvis, og med frakt og surr i tollen går det lett 2 til 

Blir knapt imponert over slikt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Dan skrev:

jeg skal ut med ca 2500£ som de self.vil ha på forskudd 

 

Hmm, Ja før du klikker helt mentalt på disse gutta, må du få en oversikt over total kostnaden. Dvs prisen på det helt ferdige produktet du har bestilt inklusive spesifiserte frakt kostnader til din adresse i Norge og også prisen for eventuell pant på en råblokk.

Det har seg nok slik, at de først ferdigstiller og sender når de har mottatt hele denne betalingen.

De er nok klok av skade disse gutta i UK også. Så jeg kan nesten garantere at de ikke sender deg noe før alt er betalt i sin helhet.

All erfaring tilsier også  (som nevnt ) at det gjelder å opprettholde en god og hyggelig tone selv om ikke alt går slik som du forventer.

 

Det føles nok litt skummelt å betale 40-50 tusen til noen du aldri har møtt( og det er mye som kan gå galt ), men som oftest går det bra.

Dette firmaet har jo eksistert rimelig lenge...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tru på at gutta kan sine saker, men ræva på oppfølging, og skjer det noe uforutsett så dem sliter, er det vel bare å gi beskjed og tilbakeføre depositum så jeg kunne handla et annet sted, bilen hadde vært på veien alt om turner eller rpi hadde fått jobben, nå frykter jeg langt ut på nyåret før bilen går 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt att de kan bygge trimma motorer... Jeg kan ta en telefon og finne ut fra "andre hold" om de har noen problemer - send meg en privat beskjed med ordre detaljer etc så kan jeg også ringe de direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ordner seg.

 

Vet ikke hvor komplett motor du har kjøpt, men vil anbefale deg å skifte - oljepumpe/ oljepumpehus/ front end -  samtidig. Det er en liten tilleggs investering som er vel verdt pengene. Følger normalt ikke med motor.

V8tuner.co.uk har dette

 

Bare ett gull tips;)

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vente vente kan vel ikke anbefale å kjøpe fra disse gutta.....selv om turner ikke kunne levere før slutten av november hadde jo motor fra de kommet alt, mens koke hodene hører jeg ikke en pøkk fra 

Den motoren bør være jævla bra ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Snart jul og ingen motor, så  null disco på veien før neste år kanskje 

Blir sånn  passe forbanna, har alt snakket med advokaten og vi er klare for å spre juleglede 

Svindel og bedrag av privatperson, momsunndragelse firma samt sivil sak bør bli hyggelig gave , gutta skal få kjørt seg 

 

Så nå blir det nok å skrote disco'n og selge den i deler for julenissen fra England stoler jeg ikke på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...