Gå til innhold

Land Rover Defender 110 TD5 2006


Siggen

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Da har tiden kommet for å selge Land Roveren.

Jeg er tredje eier på bilen, og hatt den fra 120 000 km til ca 172 000 km.

 

Bilen er en Silver Edition med en del snacks som hører med.

Jeg har fortsatt til gode å teste bilen offroad, dette gjelder også tidligere eiere.

Den er så å si original, det lille ekstra utstyret som er montert kan lett fjernes om det er ønskelig.

Bilen er ikke trimmet.

 

Den har servicehistorikk (jeg har i mitt eie vært veldig nøye her og slengt på ekstra olje og filterskift flere ganger)

Den har også blitt sauset inn flere ganger med sau hos Oslo Antirust. Men den er veldig (!) bra for rust.

 

Det følger med to sett dekk og felg, boost og deep dish med Michelin Latitude Cross og Nokian Hakka LT2 med pigg.

Begge dekksettene er under to år gamle. 235/85/16 på alle sammen.

 

Jeg har oppgradert stereoanlegget, og bilen har Dab + som jeg koblet til den eksisterende antennen. Dette fungerer veldig bra.

Det er ingen store feil eller mangler på bilen, og jeg påstår at den er godt vedlikeholdt og ser veldig strøken ut.

Jeg har tatt våre på alle kvitteringer og har en perm som begynner å bli ganske tykk.

Den fikk ny klutsj i 2017. Webastoen har hatt service.

 

Pris er vanskelig. Men jeg må ikke selge bilen.

Kom med et bud, men det bør være over 240 000,-

 

Hvis det skulle være behov for ytterligere informasjon skjønner jeg det. Men dette er kort om bilen.

Er du interessert, send meg en PM.

 

Sigmund

Bak med mantec.jpeg

IMG_0091.JPG

IMG_0309.JPG

IMG_0577.jpg

IMG_0688.JPG

IMG_0715.JPG

valdres.jpg

vinterfelger.jpg

Endret av Siggen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...