Gå til innhold

Spydeberg-Stavanger-Spydeberg uke 48


gautes

Anbefalte innlegg

Kjører du over fjellet eller sørlandske? 

 

Har ikke noe selv, men vet om en som hadde noen dører i tankene oppe på vestlandet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir ruta som følger :

Fredag morgen : Spydeberg-Oslofjordtunnellen- E134 til Hara -RV13 til Jørpeland og overnatting i en blomstersving hos gode venner.

Lørdag formiddag avh. av skravlesjuke ved frokosten : RV13 ++ til Sola lufthavn - ukjent veinummer til Kr.sand og E18 til Moss-ferge Horten og RV120 Knapstad-

E18 Spydeberg og 7 km til før jeg skrur av tenninga og lar alt stå til jeg virker igjen.

17,5 time bak rattet ( i teorien ) og ca 1150 km .

Hva kan vel gå galt ?cool

 

På 25.11.2018 den 7.52, gautes skrev:

Ta  kontakt på tlf. 9134883seks dere som ønsker Forumtransport.

 

 

Lasting og lossing må ordnes av andre hvis det er litt størrelse eller tyngde på tingene.

Det er et par grunner til at jeg ikke virker helt.blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, gautes skrev:

Da blir ruta som følger :

Fredag morgen : Spydeberg-Oslofjordtunnellen- E134 til Hara -RV13 til Jørpeland og overnatting i en blomstersving hos gode venner.

Lørdag formiddag avh. av skravlesjuke ved frokosten : RV13 ++ til Sola lufthavn - ukjent veinummer til Kr.sand og E18 til Moss-ferge Horten og RV120 Knapstad-

E18 Spydeberg og 7 km til før jeg skrur av tenninga og lar alt stå til jeg virker igjen.

17,5 time bak rattet ( i teorien ) og ca 1150 km .

Hva kan vel gå galt ?cool

 

 

Lasting og lossing må ordnes av andre hvis det er litt størrelse eller tyngde på tingene.

Det er et par grunner til at jeg ikke virker helt.blush

Ikke annet annet en att vi skulle ha fått til en kaffekopp og dekk spark igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur gjennomført uten problemer. Hyggelig overnatting , bevertning og LR prat. 9 stopp med dropp og 4 stopp og last.

Har en blant annet en  kompressor,cubby,mm. til "overs" her nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ikke alle er like kjappe til å hente tingene jeg møysommelig samlet på turen.

Har fortsatt igjen en noe modifisert cubbybox fra Eirik som snart avgis til hvemsomhelst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...