Gå til innhold

Takrails, takstativ og skiboks til D3 kjøpes


Knockout87

Anbefalte innlegg

Jeg har fått høre at det blir bra Salg på både Thansen (bilrekvisitta på Stopp i Sarpsborg) og BilXtra (ligger bak Stopp) nå til fredag. 
Det er hvis du skal handle nytt da. Uten at jeg vet hvilke avslag som skal bli gitt, så har de kjørt opp til 50% på alt av Thule før. Både stativ og boks altså :)
Går sikkert an å handle i nettbutikken deres dersom du ikke har mulighet å dra ned til butikken. Antar at du vil få samme pris der.

Endret av ErikM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer min. Ser ut som det er saget litt lengre hull i skiboksen fordi lasteholderne går igjennom skiboksen, ikke under, og lasteholderne smettes ned i takskinna og skyves fram/tilbake til ønsket posisjon. Derfor avlange hull/gjennomføring i skiboksen.

 

Kan vurdere salg av både boks og lasteholdere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, gha72 skrev:

Har THULE bøyler og feste til D3 / D4 du kan få kjøpt veldig rimelig. 500kr Befinner seg i Oslo. Send en sms til ni-en 64 03 02 

 

mvh

Guy

IMG_6978.jpg

Her må man vel ha T-skinne for å få festet? På min virker det som at det ikke er noe. Kun skruehull til å feste rails/skinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...