Gå til innhold

Stygg hendelse


hahaug

Anbefalte innlegg

Fy faan!! Heldig som ikke fikk taket i hodet.. ikke så mye som evt. passasjer. Tenker han er glad han ikke hadde med seg noen!

og har beholdt roen til å komme seg ut under vann.. godt at det gikk bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kort tid siden,monterte jeg inn seterad 2,og i den forbindelse valgte jeg å tilpasse gamle varebilveggen(rør/gitter)bak setene.Festet den godt.

Den ser jeg nå at har hjulpet mye på at taket ikke ble flatere,faktisk

Måtte krype ut på passasjersiden,da vinduet er elektrisk :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hahaug skrev:

For kort tid siden,monterte jeg inn seterad 2,og i den forbindelse valgte jeg å tilpasse gamle varebilveggen(rør/gitter)bak setene.Festet den godt.

Den ser jeg nå at har hjulpet mye på at taket ikke ble flatere,faktisk

Måtte krype ut på passasjersiden,da vinduet er elektrisk :huh:

Passasjer sitter da på høyre side!? Og høyre side ser jo nedklemt ut! Kan jo ikke komme ut der! Tror du, eller jeg må ta en tur til legen.

for en av oss har noe galt... og du har akkurat kjørt utfor ei li, mista katten, nesten druknet og helt sikkert slått hodet litt.. jeg sitter helt stille i sofaen og bare registrerer det hele, drikker litt øl da , men så galt kan det de ikke bli... 

glad det gikk bra med deg åkkesom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hahaug skrev:

Var heldigvis ikke meg som opplevde det.Er omtrent ikke noe som ikke er skadet på Chassiet.Men er endel deler ellers,tror rammen er ok.Holder på å "ribbe "den.

 

Hugges den før dere får plombert vitale deler? Den kan bygges opp igjen med karosseribytte.

 

Godt det gikk bra med involverte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, kjartanb skrev:

Er alle SafetyDevices burene og bøjlene ulovlige her?

De leverer hvertfall TUV papirer, så burde være mulig å få godkjent.

Independently Certified: TUV Rheinland Approval ONLY for purchases from 4ward 4x4 Equipment, Germany. The TUV approval allows fitment of the roll cages in Germany, Austria, Sweden, Czech Republic, Finland, Luxembourg and any other country that recognises TUV certification.

http://www.safetydevices.com/expedition/products/roll-cage/Land+Rover+90+Ninety-1983-1990-3-door-Station+Wagon/261/1774/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...