Gå til innhold

RRC ALT INNSKREVET I VOGNKORT


svalbard

Anbefalte innlegg

kun tlf henv ang pris  trenger ikke 2 stk makan nå som jeg blir 60 :rolleyes: tlf 99319923 det følger med nye bf mud seipa og pigga med lastebil pigger godkj med alt hjul dim 9,00 16:)

IMG_20180414_114029.jpg

IMG_20180414_114137.jpg

IMG_20180414_114207.jpg

IMG_20180414_114218.jpg

IMG_20180414_114052.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ORG DIM + ALT DIM UNDER KOMMER IKKE OPP SLIKE GODKJ NÅR DU SØKER PÅ REG NR +KAN TILFØYE AT JEG SELGER IKKE UT AV NORGE HAR FÅDT MAIL FRA BELGIA MED HØYT NOK BUD MEN SYNS DENNE KAN FINNE VERDIG EIER HER TIL LANS ER IKKE I PENGEKNIPE SÅ DET TAKKA JEG NEI TIL BILTILSYNE TOK BILDER DA DEN FIKK SKILT FIKK BESKJED BAT DU KAN BRUKE ALLE DIM PÅ HJUL INNAFOR ORG OG ALTERNATIV 35 SYNS JE ER FOR STORT PÅ RRC SÅ 315 PASSER PERFEKT NYDELIG Å KJØRE MED

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Alternativ dimensjon er nettopp det, alternativ. Man kan velge orginalt og gå opp eller ned 5%.

Men på alternativ dimensjon er det kun alternativet, som her er 9,0x16. Ikke noe annen dimensjon. Det er derfor det heter alternativ.

 

 

Derimot kan det være håp om å få inn dine hjul i vognkortet under påskudd av at det ikke finnes utvalg og gode dekk i 9,0x16. Det er ikke meningen at moderne biler må bruke diagonaldekk.

 

35" og 315/75-16 har  samme omkrets.

Endret av lafterolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk Rolf tror dette går greit den er nydelig å kjøre med 315 rrc er myyyyyyyyyye bedre bil en:blink: gelederwagen til skyhøye priser og mye grommmmmmere og for et lydbilde td 40 har nesten så je skiper cd med favoritt musikk :rolleyes:har bud nå men litt for laft 

IMG_20180414_114029.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns faktisk at min er like mye vært som finn kode 134511702 det koster mye mer å bygge en selv tro meg ,,tror også du kjører rundt den hvorsomhelst   GOD JUL FRA TOTEN 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På ‎22‎.‎11‎.‎2018 den 21.46, svalbard skrev:

syns faktisk at min er like mye vært som finn kode 134511702 det koster mye mer å bygge en selv tro meg ,,tror også du kjører rundt den hvorsomhelst   GOD JUL FRA TOTEN 

hadde bud på 175 tusen men før bil ble overlevert var den med i front mot front kollisjon ps ingen skade på fører :)men en mindre rrc :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...