Gå til innhold

Oppgradering av seter i Defender


Lord Rover

Anbefalte innlegg

Her finner du mye om du søker litt. 

 

Exmoor trim selger fine stoler som er tilpasset og relativt kostbare. Noen har bygget inn Evoque seter, noen har RRC seter, osv osv osv. 

 

Vanlige utfordringer er at seteputa blir for høy så det er vrient å se ut av frontruta og at du mister tilkomst til batteri og sikringer under setene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet bmw e46 seter i bilen forran men ble sittende for høyt, så de ble solgt videre kjapt! 

Forøverig 1997 mod selv.. 

prøvde så et sett recaro seter, men side støtten ble litt i største laget (å min egen rygg var ikke enig) så de ble solgt videre... De orginale er faktisk ikke så ille når alt kommer til alt! 

Har testet orginale puma seter, å skal jeg bytte igjen blir det investering. Enten brukte eller noen like fra Exmoor! 

 

Ang bakseter så tror jeg det enkleste er å enten sette inn fra Discovery 3-4 eller fra en puma! Har ikke prøvd selv, men sitti på forumet, Google å YouTube i timesvis da jeg funderer på det samme som deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Lord Rover skrev:

Dette er gode inspill, karer. Noen som veit om nyere BMW-seter går inn? Mye jobb?

 

 

Vell, enten må du bytte understell på stolene så du slipper å borre nye hull eller så blir det 4 nye hull.. ;)  Har sett fler i England setter inn seter fra 1-serie, ser bra ut på bilder! Eller så sverger mange til Mazda rx7 seter. Google det.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, hahaug skrev:

Jeg brukte RR-classic seter på en Defender jeg hadde tidligere,kappet vekk armstøtten.Satt kjempegodt,og gode justeringer var det.PS,jeg er ikke så høy,så så godt ut fremover:D

 

Det har jeg også gjort to ganger. De fremre hullene passer på hullene i Defenderen, men bak måtte jeg inn med en forlenger/brakett. Mener jeg monterte de oppå Defender- skinnene en gang, men det ble litt for høyt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...