Gå til innhold

Gåen turbo


sealt

Anbefalte innlegg

Spon er en ting,en annen ting er de løse bitene.

Den er nok mer enn slitt,var noe sideslark på den når jeg sjekka den sammen med de andre problemene jeg har hatt og da var det kanskje en mm sideslakk så planen var egentlig og bytte ut turboen etter pkk.

Dette var noe som skjedde akutt på vei til jobb. Gikk fra rundt 180-200 kpa manifold trykk til 90-100 så til og begynne med trodde jeg det var MAP sensoren som streika,bekkmørkt med regn og tåke og ikke noe gatelys så la jeg ikke merke til røyken.Og når jeg stoppa så jeg jo med en gang hva som var hva.Rant nærmest olje ut av eksosen.Men etter jeg plukka ut turboen så jeg at det var "normal" sot i manifolden,mens eksosen var det svart sirup så andat mesteparten av olja kom ut den veien.

På de 2-3 siste km til jobb gikk det vel med 2-3 liter olje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...