sealt Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Litt ute av balanse kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Jøss. Hvor har det blitt av spon fra viften tro? Har du sjekket ladeluftkjøler og slanger? Tror aldri jeg har sett en turbo så slitt. Gikk den på motoroljen også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sealt Skrevet 12. november 2018 Forfatter Del Skrevet 12. november 2018 Spon er en ting,en annen ting er de løse bitene. Den er nok mer enn slitt,var noe sideslark på den når jeg sjekka den sammen med de andre problemene jeg har hatt og da var det kanskje en mm sideslakk så planen var egentlig og bytte ut turboen etter pkk. Dette var noe som skjedde akutt på vei til jobb. Gikk fra rundt 180-200 kpa manifold trykk til 90-100 så til og begynne med trodde jeg det var MAP sensoren som streika,bekkmørkt med regn og tåke og ikke noe gatelys så la jeg ikke merke til røyken.Og når jeg stoppa så jeg jo med en gang hva som var hva.Rant nærmest olje ut av eksosen.Men etter jeg plukka ut turboen så jeg at det var "normal" sot i manifolden,mens eksosen var det svart sirup så andat mesteparten av olja kom ut den veien. På de 2-3 siste km til jobb gikk det vel med 2-3 liter olje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Gled deg til du skal kjøre oljen ut av eksosen. Blir få biler bak deg og de som var ringer brannvesenet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sealt Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 kan jo bli artig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.