Gå til innhold

Stikkaksling-er til RRC ØK


KennethA

Anbefalte innlegg

Har sikkert liggende noen brukte. Vet også jeg har 2 splitter nye liggende.

 

Skal prøve å huske det når det roer seg litt og jeg kommer i Henry's Garage igjen. Vet hvilken hylle de ligger i.

 

Kan sikker avse noen, selv om jeg og sønnene nå har til sammen 6 seriebiler, Discovery og Range Rover med slike aksler.

 

Ønsker alle en fin

hilsen

Henry Arnfinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kjempeflott ut. Jeg kjøper gjerne et sett av deg. Har ingenting å si om de er brukt eller nye så lenge de er mindre slitt enn mine.

Det er tydelig at fysikken er riktig da det kun er den korte akselen som er slitt. Venstresiden er helt fin.

Så jeg har kryssbyttet flensene for å gi mer å bite i inntil jeg får kjøpt nye.

 

20181028_140043.jpg

 

I ett litt desperat øyeblikk kjøpte jeg ett sett til D1 med faste flenser på ebay i håp at de passer, men har jo ikke 24 spline i diffen.

Så begynte jeg å kikke på detroit locker med 24 spline, men fant ut at jeg får begrense meg litt... :D

 

Så jeg har de liggende hvis du vil ha innbytte eller delbetaling. Hvis ikke så legger jeg dem bare ut for salg i etterkant.

20181110_143418.jpg

20181110_143423.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...