Gå til innhold

Dcpu til sw


Defender92

Anbefalte innlegg

Hei og god lørdag! :D

 

Har litt behov for mere plass i defenderen, da den har fått et nytt bruksområde etter jeg kjøpte den. Syns dcpu’n ser fantastisk ut men vurderer å bygge den om til stasjonsvogn.

 

spørsmålet her er hvor mye er det innaforr å betale  for det som trengs? (hvor mye er det verd) Er vel bare tak, bakdør og de bakre panelene en trenger?

 

Eventuellt om det er noen som kunne tenke seg å selge billig? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk andre veien på min -02 110 for mange år siden.

Snakket med en som skulle bygge motsatt vei den gang.

Det ble målt og sammenliknet mye for evt, delebytting oss i imellom.

Han lot til slutt bakveggen stå, for enklest ombygging , men perforerte den endel steder.

Dette pga kuldegrop bak veggen og problemer med lange ski,mm.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!:D

Jeg er åpen for bytteforlag om noen ønsker å bygge om bilen sin. men Ombygg er bare til vurdering foreløpig, har ikke bestemt meg ennå excl

 

Av utstyr til lasteplanet har jeg plantrekk fra exmoor trim og plantopp fra ifor williams. 

 

 

Endret av Defender92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av problemet med å bytte bil er at man vet hva man har , men ikke hva man får.

En slik ombygging , gjort ordentlig , ville ikke redusert min interesse ved en handel.

Da er jeg mer skeptisk til egenbygget strøm og avvik i motor og drivverk fra orginalt.

 

 

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for engasjerte svar :P

 

tror jeg har kommet frem til at jeg er for glad i dcpu’n min til å ville bytte til stasjonsvogn. Jeg får heller finne andre måter å få med meg alt pikkpakket mitt når jeg skal rundt å farte :P

 

så da slipper pick up’n unna med skrekken denne gang og lever videre i beste vellgående:D

DC16BAD3-1301-427B-9B22-89E7F6557854.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får vurdere et kapell i plast eller alu bakpå.

Jeg har hatt begge deler i mange år.

Nå blir mitt hjemmebygg i alu ikke brukt mer grunnet kroppen min.

Det er for tungvint å buksere av og på pga heldekkende takgrind.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...