Gå til innhold

Land Rover 70år i D2 i dag


stovika

Anbefalte innlegg

Til info !  Reportasje fra RRC og Seriebil-treffet på Vestby med intervjuer av div entusiaster er på trykk i dag.

Kjøp Dagens Næringsliv og ta en titt i D2- magasinet. 10 sider er slett ikke værst !

 

Takk til alle som stilte opp ;)

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg likte illustrasjonen de har brukt på innholdssiden.   :wub:B)

 

PS. Noen som vet hvordan jeg får endret teksten under postene mine? Jeg burde absolutt endre "Oppussingsobjekt" til "Back on Road".

Endret av Olav Haavardsholm
Lagt til PS.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link til D2 magasinet:  https://www.dn.no/d2/motor/land-rover/england/norsk-land-rover-klubb/pa-tur-i-historien-med-med-70-arsjubilanten-land-rover/2-1-461207

Koster kr 45,- for lese tilgang i 24 t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Olav Haavardsholm skrev:

Må si jeg likte illustrasjonen de har brukt på innholdssiden.   :wub:B)

 

PS. Noen som vet hvordan jeg får endret teksten under postene mine? Jeg burde absolutt endre "Oppussingsobjekt" til "Back on Road".

 

Flott artikkel, fine biler og fine folk :) Du må vel inn på kontoinnstillinger - signatur, og endre navnet på linken til Lierbussentråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo   :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra artikkel. Dette oppsummerer vel det meste:

"En Land Rover er jo aldri helt i orden, aldri helt i stykker."
"– Jeg pleier å si som Øystein Sunde: Det er en sykdom, og det finnes bare én medisin. Og det er å kjøpe en til."
 
Måtte inn å kjøpe dagspass for å få meg dette...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...