Gå til innhold

Camel Trophy klokke NY


jschille

Anbefalte innlegg

Denne fikk jeg litt lyst på.

 

Driver og sikler på ny klokke på generell basis. Har oppdaget de selvtrekkende mekaniske klokkene (ikke batteri) og synes at f.eks Tissot Seamaster 1000 powermatic 80 er veldig flott.  Skeleton-klokker er også morsomme.

 

Livet har så mye å by på av vidunderlig mekanikk!

Endret av sveinikr@hotmail.com
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt, de selvtrekkende mekaniske klokkene gir glede i hverdagen for oss som er litt over gjennomsnittet glade i mekanikk.

Kunne godt tenke meg denne selv, men finansene tillater ikke utskeielser nå dessverre.

Jeg står derfor ikke i veien for deg,  løp å kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Klusenhusen skrev:

Skjønner deg godt, de selvtrekkende mekaniske klokkene gir glede i hverdagen for oss som er litt over gjennomsnittet glade i mekanikk.

Kunne godt tenke meg denne selv, men finansene tillater ikke utskeielser nå dessverre.

Jeg står derfor ikke i veien for deg,  løp å kjøp!

 

Ser den. Jobber i en høyteknologisk virksomhet, hvor "gullklokka" deles ut etter 10 år. Samtlige klokker som ansatte har anskaffet på denne ordningen (meg selv inklusive) har vært helmekaniske. :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, sveinikr@hotmail.com skrev:

Kjøreklokke, IKKE mekkeklokke!

 

:)

 

:D Problemet mitt er intermitterende alvorlig skal-bare ose. Dess dyrare eller nyare sko/jakke/bukse/klokke dess lavere er terskelen for utbrudd av  sjukdomen.. adekvat forebygging er å legge fine ting i skuffa og la dei bli der blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...