Gå til innhold

Hvor er yarnslayer og trondshj NÅ da????


trondshj

Anbefalte innlegg

Etter suksessen med 

Så tenkte jeg å lage en liten gjettelek her. Med ujevne mellomrom vil det postes bilder fra våre reiser, og den første som gjetter hvor vi er kan vente seg en liten ting i posten. Kanskje fra der vi er, eller kanskje noe helt annet.

 

Siden det tydeligvis ble litt for lett forrige gang, så gjør vi det litt vanskelig. Land/by/region holder ikke. Her må riktig svar være enten koordinater, og/eller avmerking på kart som er sånn høvelig i nærheten.

 

image.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pederover skrev:

Skudd i blinde : Catalunya..? Ca Tarragona..? 

 

Mnjaaaaeeeiii... Men ikke så galt gjettet. Det snakkes spansk her ja. Og det er veldig mange fiiiiine velbevarte produkter fra Sollihull her. Mange tredørs D1 og FL1

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første bildet minner om rundkjøringene vi passerte på vei mellom Torrevieja og Guadalest, men vi passerte garantert ikke akkurat denne. Det andre bildet virker mer "landlig" enn der vi stort sett var på farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager forvirringen. Bilde nr 2 er bare ment som litt hjelp til å ringe oss inn geografisk. Vi snakker om et sted hvor det har vært et billøp 2. til 4.november. Rundkjøringen var et annet sted i samme region.

 

De første bokstavene på hvert skilt på første bilde er henholdsvis "P", "D" og "T".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, har hatt et par dager med "sykt barn" nå, så da har jeg vært hjemme og kjedet meg! Så jo at rallybilen har Gran Canaria-skilt, så var det å google når GC hadde rally, og landa på at det var et i Maspalomas i begynnelsen av november. Da var det bare å bruke et par timer på google maps for å lete etter ei rundkjøring oppe i fjella! blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pederover skrev:

He-he, har hatt et par dager med "sykt barn" nå, så da har jeg vært hjemme og kjedet meg! Så jo at rallybilen har Gran Canaria-skilt, så var det å google når GC hadde rally, og landa på at det var et i Maspalomas i begynnelsen av november. Da var det bare å bruke et par timer på google maps for å lete etter ei rundkjøring oppe i fjella! blush

 

:D:D:D

 

Fantastisk godt jobbet. Er redd for at premien kanskje ikke står i stil med innsatsen.

 

Om husnummeret ditt slutter på 3 og mobilnummeret ditt slutter på 4, så tror jeg at jeg har adressen. Da skal jeg få postlagt noe neste helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 

1 hour ago, gautes said:

Det er ikke pels på tunga i morgen når du våkner opp , men ....

Klarer ikke helt å avgjøre om du er bekymret for mottaker, eller sjalu... :D

(Du vet at når du våkner opp med hodepine dagen deretter er det på grunn av lærallergi. Det er derfor man alltid må huske å ta av skoene. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kornavlingen ble ikke så redusert pga tørken at vi ikke fikk nok til brenning.

Og statens erstatning holder til et par kjøpeflasker og.

Så kun bekymret. :P

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, gautes said:

Kornavlingen ble ikke så redusert pga tørken at vi ikke fikk nok til brenning.

Og statens erstatning holder til et par kjøpeflasker og.

Så kun bekymret. :P

Du vet aldri... med den sommeren vi hadde dette året - og klimautsiktene - så kan det godt hende framtiden ligger i kaktus. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Vel, fruen ble hjemme, men undertegnede ble med en kompis og hans familie, og kjørte Toyota Land Cruiser på ubrøytede veier for å kikke på en "lokal" severdighet. Denne nøtten bør ikke være særlig vanskelig å løse, så premien blir kun heder, ære og eventuelt dårlige råd om bilhold... :P

 

Hvor har jeg vært i dag da mon tro?

b8Ac3ygSAPMrjPT4BBzvozTEXVO1bYwhI52h5A_I

Nye dekk er nok et must for å få denne til å trille igjen...

 

G3VXanGOt7lJMP_s0hCNNpjz8KIoDu6LggtP2oXl

Kamuflerte Saab'er

 

y8PRsAnXpuKHkMcPnt0qEmGCjR0zGOGNKRp6FULc

Dette bildet bør avsløre det meste...

 

Som en trøst, så har jeg ikke funnet et eneste LR-produkt de gangene jeg har vært der. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så har vi vært på tur i "utlandet" igjen. Siden premien er såpass "spennende" denne gangen, så stiller jeg litt krav til svar - og jeg vil ha TO svar. For det første bildet vil jeg ha eksakt plassering. Land, by, gate. For bilde nr to så holder det lenge med by (samme land, men annen by). Eventuelt mer presis plassering belønnes med stjerne i boka.

 

Kan forøvrig nevne at det har vært fine norske sommertemperaturer der nå i påsken.

 

Bilde nr 1:

image.png

 

Bilde nr 2:

image.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se ut som om du har vært i samme del av Europa som meg og frøkna i påsken. Fin fin sommertemp:D

Tenkte faktisk på denne tråden mens jeg var der, men så møtte en lav Disco meg på flyplassen ved retur- så nå fikk det bli ventilblokker og høydesensorer idag :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...