Gå til innhold

Vil gjerne dane en duste klubb


svalbard

Anbefalte innlegg

Kontingent blir gratis for de som er duster første åre :) men vil dere bli med et år til blir det bare en symbolsk sum som dekker utgjifter med å svare pm og sms 

DSC_0022.JPG

9 minutter siden, svalbard skrev:

Kontingent blir gratis for de som er duster første åre :) men vil dere bli med et år til blir det bare en symbolsk sum som dekker utgjifter med å svare pm og sms 

DSC_0022.JPG

glemte noe viktig .jeg blir president da jeg er den største dust på forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sign me in...  men vil ha ett annet navn på klubben! Dusteklubben er for negativt!

Heller noe som ala Gutta på toppen, Proud Boys, Feinsmeckers, Breakfast at the holy mackremony, Montgomerys beer lads.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I' m in.

Jerks?

 

Synes egentlig det er greit å bli kalt dust av og til for en sjelden gang har noen rett i det 

Og så har jeg mine tanker om de som tok feil.

 

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok men så lenge je er overhode første åre blir det:blink: dusteklubb ,je er litt mindre dust neste år så da kan du bestemme navn ,håper det er greit vh Reidar pedersen :)  denne er til salgs moro for barn lydløs går bra f prutta 2000 kr

20181027_152717.jpg

20181027_152707.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kone bil siste med sekser 4l ho vil itte ha noe annet  en av verdens beste biler ,,,,, passe konebil når gubben er en dust :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

duste doningen er nå solgt til en ikke dust,,,,:rolleyes: men håper flere melder seg inn her det er jo gratis :) Vis noen ikke duster vil støtte en god sak i klubben koster det at ikke duster medlemmer ikke prater oss:angry: ned ,vanskelig ja ,,men je er iferd med å ikke være dust så lenge til ,vis da itte noen ikke duster blander seg inn i min land rover verden ,som er ganske innvikla men det lever je bra med ,,,GOD JUL DA TIL DERE ALLE DUSTER OG IKKE DUSTER ;;;;;TALAS SOMVISIPÅTOTEN :)

På ‎03‎.‎11‎.‎2018 den 21.42, svalbard skrev:

Kontingent blir gratis for de som er duster første åre :) men vil dere bli med et år til blir det bare en symbolsk sum som dekker utgjifter med å svare pm og sms 

DSC_0022.JPG

glemte noe viktig .jeg blir president da jeg er den største dust på forum

 

IMG_20180414_114029.jpg

IMG_20180422_110643.jpg

IMG_20180424_144235.jpg

20180720_182208 - Kopi.jpg

7616406067.jpg

2bbe_27.JPG

301b_27 1.jpg

DSC_0721.JPG

DSC_0433.JPG

DSC_0510.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt riktig Rolf denne som kun er prod i 2 eks var det faktisk meg som tok hjem til Norge + en lotec som også er laget kun 2 stk av så je driver ikke å juger her på forum det er je alt for stor dust til ,,har mye mer men kan ikke legge ut bilder av alt vh Reidar alias pedro bilde av 928 er fra sveits der je henta den bare så det er fortalt 

Endret av svalbard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...