Gå til innhold
LRforum
  • Bli medlem
308nm

Noen som kjenner til denne bilen l322 09 mod

Recommended Posts

Kjenner ikke bilen men jeg ville vært litt skeptisk og sjekket servicehistorikk når bilen har skiftet eier 4 ganger siden ny. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Sven skrev:

Kjenner ikke bilen men jeg ville vært litt skeptisk og sjekket servicehistorikk når bilen har skiftet eier 4 ganger siden ny. 

Heh... Jeg er 7. eier på min P38. Går som en klokke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte denne jeg. Var veldig fast å fin. Men lurer på et par ting. Går det å koble mobilen til anlegge Bluetooth? Hvor er DVD spillerne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei - gratulerer med ny bil!

Hadde en slik da den var nesten ny. Fantastisk bil som bare får mer klasse etter hvert, men mye barnesykdommer...de er sikkert tatt nå.

Bluetooth skal være greit å koble på. Husker ikke akkurat hvordan, men tror det kommer en kode opp i displayet som du slår inn på tlf. 

DVD spiller er i bagasjerom - tror det var bak et deksel på babord side. Kan ha vært under et lokk i midten, men tror det var på siden.

Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan koble telefonen. Men ikke mediastreaming. Men kjøp en blåtannstreamer på clas ohlson. Koster 300 og plugger i aux. Du kan kjøre to blåtanntilkoblinger simultant på en telefon. Gjort det sånn i mine 3 l322er. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg fått crusa rundt litt i 09mod å er meget imponert fantastisk komfort . Er en god oppgradering fra 04 td6 ja.

Rein å skjær nytelse 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TDV8 og Supercharged har et litt strammere oppsett på fjæring og demping.  Motorveimodus inntreffer derfor først ved mer enn 5 sekunder over 160km/t.  Ikke så aktuelt under norske forhold med andre ord...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå