Gå til innhold

Ryggekamera


Anbefalte innlegg

Spørsmål rundt noe jeg IKKE har greie på, er ryggekamera normalt propritære ?
Har ryggekamera på bilen min, som er koblet sammen med stereoen, en Kenwood av noe slag. 
Vil dette normalt virke om jeg plugger det inn på et stereo av et annet fabrikat ? 
Har ikke brukermanualen, og stereoenheten er noen år gammel, for si det forsiktig. Bør sikkert oppgradere til DAB, enten jeg vil eller ikke......

Tenkte vel en sånn moderne Android-sak som gjør " alt mulig " for en hyggelig pris. Noen som har noen litt rimelige forslag å komme med ?

Eller er det enklere å trekke om kablene til ryggekameraet og bytte dette også, så slipper jeg tenke på det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HER er forresten enheten som skal byttes ut, er ca 10 år gammel
Litt usikker på hva porter den bør ha, jeg har en sub under hvert frontsete, som skal være med videre, tenkte jeg iaf...
De drives vel av preout-uten at det står åssen plugger det er, antar vanlige JACK plugger ?

 

Er sikkert like greit handle en ny enhet med kamera og hele greia. Noen som kjenner til SONY-modellene ?

 

Har overhodet ikke peiling på bilstereo lengre, vil bare ha en god radio, akseptabel lyd, pre-utganger for forsterkerne mine, og er det innebygget ryggekamera osv i enheten er det bare velstand.

Konkrete enheter som funker, mottar jeg gjerne tips på, eneste jeg er helt sikker på er at jeg må ha dobbel din, siden det er tatt ut hull til det i mistkonsollen...

 

Tenkte kanskje NOE SÅNT kan funke tilfredsstillende, ikke for dyrt om man bommer heller...

Endret av JokerS30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den enheten du har er det opplyst at den bruker video kontakter, det vil si vanlige RCA kontakter som denne images.jpeg

Nesten alle ryggekameraer bruker denne, og den kina-android saken jeg har satt inn i min D2, beskrevet i tråden "Moderne Stereo i D2" bruker RCA. Alle enheter som oppgir video eller RCA som kontakt for ryggekamera bruker denne, og jeg tror det vil omfatte de fleste.

 

Tron

Endret av Elchund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...