Gå til innhold

Tverrbjelke på ramme RRC/DISCO 1


Putte79

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen som har en tverrbjelke av typen som er merket nr 3 liggende? : ) Bakgrunn for dette er at jeg holder på å restaurerer en RRC 1989, denne ble levert originalt med en 3.5EFI uten cat.

Har satt inn en 3.9EFI med CAT, eksosen går da litt annerledes, trenger derfor å få byttet den jeg har (type 2).

 

Så hadde hvert topp om noen har en tverrbjelke av typen 3 liggende (er samme på RRC ca1992 til 1994, som på en god del DISCO 1).

 

Mvh

Indset

Skjermbilde 2018-10-31 kl. 20.53.54.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må sjekke, men ikke umulig at jeg har en liggende. Men det er langt til Melhus. Skal tilfeldigvis til Oslo i helgen, så om noen kan mellomlagre og evt videretransportere, så kunne det kanskje fungert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! : ) den kjøper jeg gjerne! Sender deg mail/SMS.

 

Er ikke stress med at jeg må ha den med engang! Kjører ofte til Oslo. Får vell ta en tur til Grimstad.

 

PS: Digger bilen din, Dvs Bien. Har selv en Disco 1 V8 som skal bli lekebilen/skogsbilen, har veldig lyst til å bygge den lik som din. Tar derfor gjerne en tur til Grimstad for å hente bjelken en dag. Og gjerne få se bien! : )

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da legger jeg den til sides. Usikker på vekten, men kan hende like greit å sende med posten. Så slipper jeg å snuble i den. Nå ligger den rett på utsiden av inngangsdøra, for at jeg eventuelt skulle huske å ta den med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...