Gå til innhold

2 paller fra Bodø til Halden/Oslo


Steinar

Anbefalte innlegg

Dette passer nok ikke som forumekspress, men trenger litt hjelp her:

 

Jeg har to paller med motor, girkasser etc. som skulle vært fraktet fra Bodø og sørover til meg i Halden (eller alternativt ett eller annet sted på sentralt østland/Oslo området). Har kontaktet fler spedisjonsfirma, men de tar ikke oppdrag for privatpersoner.

 

Om noen har informasjon/tips om firma som kan ta på seg slikt oppdrag (for privatperson) til en hyggelig pris, er jeg takknemlig for innspill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Steinar skrev:

Dette passer nok ikke som forumekspress, men trenger litt hjelp her:

 

Jeg har to paller med motor, girkasser etc. som skulle vært fraktet fra Bodø og sørover til meg i Halden (eller alternativt ett eller annet sted på sentralt østland/Oslo området). Har kontaktet fler spedisjonsfirma, men de tar ikke oppdrag for privatpersoner.

 

Om noen har informasjon/tips om firma som kan ta på seg slikt oppdrag (for privatperson) til en hyggelig pris, er jeg takknemlig for innspill :)

 

Ble anbefalt en tjeneste som heter Nimber forleden i samme ærend. Fikk ikke testet det ut da forumekspressen leverte :)

https://www.online.no/delingsoekonomi/nimber.jsp

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...