Gå til innhold

Ekstralys + Torpedovegg


The Phantom

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier skal det kobles opp ekstralys på discoen min, har funnet ut at jeg ikke trenger can8modul da min er 2011 modell så det er plug and plan på gammelmåten. Men lurte på om det var en grei plass i torpedoveggen for og trekke kabler igjennom til bryter i kupeen, og egnet plass og hente ut styrestrøm? Lyktene er ikke i hus enda men tenker å være litt forberedt når di ankommer :) alle tips mottas 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvordan det er satt opp på din. men fant en gummi pakning rundt kabelkvasten som gikk inn under sikkringsboks i motorrommet det var masse teip rundt denne for å tette det. vel.. jeg kuttet ett snitt i gummien og tredde det igjennom der.. :D  dog kostet min bil bare 25.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Antar at Disco 4 er såpass godt pakket, og at alle originale gjennomføringer er nokså tett/thight, så det lar seg ikke enkelt gjøre å dra inn slike ekstra kabler ilag med de originale.

På min RRp38 er det også slik. Der var jeg nødt til å borre helt nye hull for å få nye kabler gjennom torpedoveggen, antar du må gjøre det samme på Disco 4.

Fant ett bra sted på min,  sjekket grundig ( og dobbelt sjekket )på begge sider av torpedoveggen før nye hull ble borret til Xtralys og til Defa kabel ( Defa krever nokså stor diam hull ).

 

( uten sammenligning for øvrig )

 

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...