Gå til innhold

Koble Carlingbryter


tnj

Anbefalte innlegg

Har en «carlingbryter» der poler er merket som følger

8-7

X-X (1og4 ikke i bruk)

2-X (5 ikke i bruk)

3-6

Det blir kontakt mellom to og tre når jeg slår bryteren opp.

Er det noen som kan forklare en ny bruker av disse hvordan jeg her kobler for å få lys i bryteren og kan skru på arbeidslys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere, asså! :)

Dette var akkurat hva jeg så etter!

Nå har noen skrudd av utelyset, så jeg venter til i morgen og sjekker koblinger.

Plassering og nummerering er identisk med den du viser Lafte, da er det fare for at arbeidslampene får strøm.

Takk skal dere ha!

Har sikkert lett en time på guugel om ikke lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var akkurat det som skjedde med kjørelysene på den første Discoen min!

Så fort det hadde kommet masse røyk fra dashbordet sluttet de å virke!

Takk skal du ha, Gaute!  Dette har jeg lurt lenge på! :lol:

Men da så ihvertfall skjemaet ut til å stemme, Lafte.  Fått lys i bryter, men har ikke rukket å koble opp fra sikringsboks enda.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jo, altså:  Jeg har tre forskjellige typer foreløpig, akkurat denne som Lafterolf delte er identisk med bryterjæv.... jeg skulle koble nå.

Det er en av de som man får på Wish.  Har et par til underveis fra en annen produsent, åpenbart.  De er jeg usikker på.

Har en annen type fra Maritim som ikke er identisk med den jeg har til arbeidslys foran.

Det enkleste hadde jo vært om plassering av poler var identisk på de forskjellige, men det ser ut til at kobling endres ut fra type og da må man holde tungen i rett munn.

Men så snart jeg har en bachelor i Carlingbrytere deler jeg gjerne!

Endret av tnj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...