Disco22 Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Hei. Da er man ferdig med eukontrollen man har gruet seg til lenge.. heldigvis var det ikke så ille Så til det jeg legger ut dette innlegget for. Jeg fikk 4 feil på eu og 2 av dem var foringer bak på radiusarm(?). Den som går fra akslingen og til ramma. Og opphengskuler i front øvre H/V. Jeg har sett at det er mye gummi som bør byttes og jeg funderer på å bytte alle foringene hele veien rundt med Brittparts sitt polykit (se bilde) Er det noe jeg bør passe på mtp. ace og luft? -vet at dette kittet ikke er for biler med ACE Regner med at jeg bør bytte alt av bolter med det samme? Beklager hvis dette var en rotete post.. -på forhånd takk for tips og triks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JokerS30 Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 *Skal du går for polybush, kjøp originalen. Den driten fra britpart, kan du kaste så langt du greier. Gjerne stående på toppen av Prekestolen eller lignende.... * Brannfakkel ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smejan Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Du vil finne en del innlegg rundt om som konkluderer med at (originale) gummiforinger varer lengre og gir en bedre kjøreopplevelse enn mange polybush-kit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tnj Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Bolter er greit å ta i samme slengen, ja. Gi de gamle en god dusj rustløser og ta deg en god kaffepause før du gyver løs på jobben. Samme med andre slitedeler som skal byttes, eksempelvis koster skruer til skivene og monteringsdeler til klosser et par tiere, klok av skade ligger alltid disse med når jeg bytter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco22 Skrevet 23. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2018 7 minutter siden, JokerS30 skrev: *Skal du går for polybush, kjøp originalen. Den driten fra britpart, kan du kaste så langt du greier. Gjerne stående på toppen av Prekestolen eller lignende.... * Brannfakkel ! Hehe, skal ta det under vurdering 2 minutter siden, smejan skrev: Du vil finne en del innlegg rundt om som konkluderer med at (originale) gummiforinger varer lengre og gir en bedre kjøreopplevelse enn mange polybush-kit. Takk for innspill 2 minutter siden, tnj skrev: Bolter er greit å ta i samme slengen, ja. Gi de gamle en god dusj rustløser og ta deg en god kaffepause før du gyver løs på jobben. Samme med andre slitedeler som skal byttes, eksempelvis koster skruer til skivene og monteringsdeler til klosser et par tiere, klok av skade ligger alltid disse med når jeg bytter. Har mange opplevelser med det samme, har gitt boltene flere runder med rustløser allerede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco22 Skrevet 23. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2018 Anbefaler dere å bestille fra Lrdirect? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tnj Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Tror ikke jeg har sett noen fraråde dem. Selv bruker jeg mest Erik på Lierskauen, paddockspares.com og famousfour.co.uk. Paddock har fast pris på 20,- pund pluss mva på normalstørrelse kolli inntil 30kg, på døra i løpet av tre til fem dager som regel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JokerS30 Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 9 minutter siden, Disco22 skrev: Anbefaler dere å bestille fra Lrdirect? Jeg kan godt anbefale de. De kan iaf svinge seg rundt om det brenner på dass ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brage Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Lrdirect er veldig bra på leveranse og garanti. litt dyrere enn andre på P&P totalt sett. Island 4x4 leverer greit og er rimelige, men ikke veldig god på reklamasjoner. #Når det gjelder foringer - IKKE monter polybush, i allefall ikke i Radiusarmene - Kun genuine Landrover der, fåes hos begge de overnevnte ifra UK. Om de vil ha polybush i alt annet, ja hvis det er det du vil, så er det bare å prøve. Personlig anbefaler jeg kun genuine Lr ( det er en grunn til at du kan kjøre de 200 000km ) - Som nevnt over, du må kjøpe bolter og muttere ny til Radius arm foringene, ellers ryker du garantert på en showstopper. - Det er også greit å ha spesialverktøyet for å presse inn radiusarm foringer, det får du også hos Island 4x4. Du skjønner hvorfor når du begynner Bare noen hete tips for jobben. Mvh Brage Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.