Gå til innhold

2006 110, hva er den verdt?


Discozilla

Anbefalte innlegg

Heisann Jeg har en 2006 modell Land Rover Defender som jeg skal selge. hva kan jeg få for denne bilen?

 bilen har gått 146000 og er å anse som i bra stand, utenom at et lager i bakaksling må byttes. bilen har noen små bruksmerker og en liten bulk på venstre bakskjerm. bilen er eu-godkjent til 2020 og per dags dato varebil registrert

Endret av Discozilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samlet defender historikk på Finn og har ikke set en 2006 priset lavere end 250K i år.

Hva de faktisk ble solgt for veit man ikke.

 

2006 modellen er faktisk den model jeg ville samle på. God LR motor i td5, solide gearkasser og velavprøvet drivlinje.

De nye dørene ruster langsommere end de gamle (hadde 2005 modellene de gamle eller de nye dører?). Eneste plage som jeg ville ønske at være kvitt på td5 defendere er elendig ABS og TC. Det har jeg ikke på min 130. Men er på min 110 (pokkers).

 

Jeg kjøpte i sin tid en ny 2007 (uten ABS og TC) og selvom 6 gear var nice, så savnede jeg lufteventilene og td5 motoren (selvom jeg ikke hadde trodd det på forhånd). 

Endret av kjartanb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stig skrev:

 

Denne f.eks. lå ute på forumet lenge før den ble solgt via forhandler:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=105770426

Denne er i min historikk fra okt 2017. Dvs ikke i år (2018)  :) Veit ikke når den ble solgt.

Muligvis var "late model" puma look hot i 2017 :D

Pris er også afhengig af hvor stort salgs press er på selger.

Endret av kjartanb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt var at man nesten må se bilen, eller bilder.:)

 

06 er siste årsmodell med td5, mange foretrekker den utgaven. 

Rust er en gjenganger, er den rustfri drar jo det oppover. Dekk koster, særlig om det må kjøpes nye sommer og vinterdekk. 

 

Legg ut bilen på finn med mye bilder så får du sikkert respons tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...