Gå til innhold

Midtsete front 109 SW.


D.Bache

Anbefalte innlegg

Installerer midtre frontsete i min serie 3 109sw. Yttersetene er begge montert i de originale justerbare skinnene der seteputene legges i ramme og jeg har de originale skinnene (ikke justerbare) for midtsetet. I disse skinnene får jeg montert ryggstøet på midtsetet, men hvordan skal seteputen monteres? Skal den bare ligge løst over skinnene? Har ikke noen originalbil å herme etter og internett gir ingen svar. Setene det er snakk om er reproduksjoner av deluxe-typene, trolig av typen Britpar el., men ønsker allikevel at festearrangementet skal være så originalt som mulig. Noen som vet hvordan dette var løst originalt? Takknemlig for alle svar og erfaringer. Og hvis noen har bilder liggende er det enda bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! 

Midtsetet ligger løst i mellom skinnene ja. Originalt var det (ihverfall på serie 2) en skinnhempe i forkant som var festet i fremkant av setekassa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen modeller hadde en punktsveiset profil i framkant av sittekassa så ikke puta skulle gli forover.

Andre hadde 2 små vinkler festet i fremre , indre skrue som holdt venstre og høyre sete.

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...