Gå til innhold

RRC speiler 1979-1983


Anbefalte innlegg

Hei alle,

Jeg prøver igjen..:

 

Er det noen der ute som har til salgs de store speilene som ble montert på dørbladene på RRC modell 'AA' fra 1|979 til da de elektriske kom I 1984.  Beggs sider er av interesse, selv om at det er kun den venstre som mangler..

På bildet er det 'vanlige' som star på personbiler til høyre for å vise størrelseforskjellen.

IMG_5129.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Hahahaha :D  Herlig.  ja, om jeg hadde vært sikker på at det hadde virket, ja cool

 

Det er nesten ikke til å fatte at ingen har et vrak av et speil som kan selges til en blodpris.... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
3 timer siden, Erik Iversen skrev:

Noe som kan funke? :)

 

Screenshot_20190519-185420.jpg

 

Ja, er det ikke typisk!  Murphy’s lov gjelder uavkortet.  Jeg var heldig og fikk kjøpt  ett fint og ett som kan repareres for tre (3) dager siden fra Tyskland.  :D  

 

Mener å huske at det var en annen her på Forumet som så etter det samme speilet.  Murphy vil nok passe på at dette her er på feil side for han..:(

..men tusen takk for at du tipset meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I går ankom to helt nye og korrekte venstrespeil fra Tyskland.  Akkurat det jeg manglet for -81 modell 4-dørs og for 'Kjepphesten'.  Sistnevnte skal (forhåpentligvis..^_^) bli transportmidlet på turen til Island neste sommer.  Det er det greit å ha et vakkert speil på hver side når man skal være representant for Moderfolket der oppe.. :D

 

Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...