Gå til innhold

parts til RRC. skrik ut om du har noe


Mr. Meli

Anbefalte innlegg

har kjøpt meg en RRC 89 mod med 300tdi fra 97 og trenger en bakluke for min har snart rusta opp. 

En hel lem, hvis du har hengsel systemet på siden og splint til å holde det på plass er det gull. 

Midtkonsol (rundt girspak og chubbybox), deksel i midten oppå dashbordet som du kan ha tlf’n for eks oppå/i. 

 

Stående grill forran og bak pluss ramme til å ha rundt lyktene.

 

Retro fangerene foran og bak uten plast-hjørner.

 

Sentral låsen fungerer Bare på fører døra så om noen har åå låsemekanismen m/motor eller 4 greie dører. 

 

 

MVH Harald ;)

Endret av Mr. Meli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det bonden som mista hengerkarmen under siloarbeid og skadet kneet.

 

På sykehuset kom det stadig vekk inn søstre som lettet, spendt, opp dyna og gløttet under. Så gikk de.

 

Når legen kom lurte bonden hva som sto i rapporten som hang på sengegavlen. 

Legen leste opp:

Lem falt ned og skadet kne..:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, dolomite skrev:

Jeg har senterkonsoll med cubby box som vil kunne passé til din årgang.  Jeg bor I Stavanger..

 

Helge

 

7,5 time det, det blir ikke før om et par uker det da. Skal høre om noe  fler bor langs veien, om folk skulle trenge frakt av ting. 

 

-Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...