Gå til innhold
LRforum
  • Bli medlem
pirmin

Hvorfor lengre bumpstops ved heving?

Recommended Posts

Av flere grunner.

Akslingen står lengre fra ramma, og mår akslingen pendler vil vinkelen gjøre at hjulet vil ende opp i bakkassen.

 

Ved heving brukes fjører med flere viklinger som er lengre når de trykkes sammen. Bunner fjørene før gummistopperne gjør det kan fjørfester rives av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og ved heving setter man og gjerne på større dekk, og da kan dekkene ta i hjullbuene før bilen når bumpstops.

  • Liker 1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...