Gå til innhold

felger+hjul sjelden sjans


svalbard

Anbefalte innlegg

australske alu 8x16 med såsi nye 315 stt vurderes solgt vis bud er godt nok kommer itte med noen pris her kunn pm eller 99319923:)

IMG_20180422_110643.jpg

IMG_20180422_110718.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg syns du bør tenke deg mer om du ønsker å selge før du legger ut annonser. Jeg ser du har vert ganske aktiv de sistehalve året og i flere tilfeller har  salget blitt trukket tilbake. Det er ikke bra for deg eller denne siden- altså til salgs tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bestemer selv om jeg vil trekke salg omså det er samme dag jeg setter den inn ,og jeg syns det er en stor feil å bruke til salgs side for komentarer av hva jeg gjør ,bedre om du hadde gjort en pm eller tlf ,,,vil tro det er bedre å si fra at de ikke er til salgs ,når noen ringer å jeg sier nei du får itte kjøpt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mulig du har rett i din kommentar om meg, men nå er det mer du som fremstår som uforutsigbar og er ustabil. når dette  er gjentagende et det vert en kommentar. Og jeg har fått støtte ifra andre på forumet.

 

Og jeg er uenig i å bruke til salgs tråden til å fortelle om det du ikke vil selge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du ta på dei briller og les hvorfor jeg trekker de fra salg hjul som er vert det dobbelte av de tre bud jeg har fådt av dine venner på forum som er enige med dei ang meg ,,,tror mange vil gjort det samme,, så nå tror jeg det er gang igjen med personer som ikke har intr av det som er til salgs ,,,lurer på hvorfor du bryr dei med ting som du ikke skal kjøpe eller har intr av det skjøner je itte DET ER NOE JEG ALDRI GJØR +ALT DETTE KUNNE DU TATT PÅ PM OG IKKE SKITNE TIL HER INNE MED TULLLLL OG VÅS slutt her,,,, tar nå en god pause her på forum takke være dei og ikke gløm at dette er det du som har drattt i gang,,, på ei si der ikke dette passer med slike kommmmentarer håper du er fornøyd ,slutt her :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kjetil skrev:

men nå er det mer du som fremstår som uforutsigbar og er ustabil. når dette  er gjentagende et det vert en kommentar.

Spiller det noen rolle? For min del ødelegger det ingenting på forumet.

Hvis han trekker salget så er det vel bare han det går ut over, det går ihvertfall ikke ut over meg. 

 

God helg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil i utgangspunket ikke bidra med å dra dette noe lenger, og heller ikke bruke salgstråden til svalbard. MEN:

 

-Dette temaet har vært oppe før, like unødvendig da som nå.

-De som kjenner svalbards liv og levnet her inne, vet at dette er modusen hans.

-Det plager meg ikke ett millisekund at svalbard gjør det han gjør!!

-Og for de som ikke liker det, trenger de hverken kommunisere eller handle med svalbard.

 

Moralen må være, at så lenge man oppfører seg her inne, så velger man jo selv hvordan man skal ordlegge seg, og hvorvidt man trekker salg eller ikke.

 

Live and let live!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...